lördag 25 december 2010

Nu är alla klappar öppnade

Ja, så var det över. Årets julfirande har börjat tagit slut, och nu sitter vi hemma och leker med klapparna och bara har det lugnt och skönt. Och vad härligt att veta att jag har ledigt i TVÅ dagar till!! Jag längtar redan till nyår och att det verkligen är nära till nytt år och ljusare tider. Det är bara december men man längtar redan efter våren och få piffa upp på altanen m.m. Det kanske dock vore bäst om man kan se fram emot lite pulkaåkning, pimpelfiske och annat utelek nu när man vet att vintern kommer vara här i minst 2-3 månader till.. Men jag ska nog tjuvstarta vårpiffingen inne lite tidigare i år.. Hur som helst, har i helgen varit på två härliga julfiranden. På julafton var vi och firade hos min svägerska och självklart kom kameran fram och det fastnade lite inredningsbilder.. Idag på juldagen har vi varit hos min mor och även där tog jag lite kort. Så denna gång visar jag lite inredning från andras vackra hem. Ha en fortsatt skön helg, Kram Anki

 
En riktig Piff & Puff gran

Fina Lisa Larsson tomtar
 
Söta Carl Larsson barn


Juldukning


Julmaten är uppdukad


En annan dukning



En annorlunda gran



Favorittomten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar