lördag 4 december 2010

Loppis lördag!

Hej på er!

Idag tog jag en sväng till loppisen men det blev inte så mycket inredning. Hittade ett Pippispel till stora tjejen, en liten gran med ljus i och några serietidningar till sambo...inget till mig...:(
Men då åkte Anki och jag till Mia som har inredningsbutik med shabby chic grejer (hon som hade party hemma hos mig) och där hittade jag lite grejer, eller rättare sagt massa fina grejer men två av dom fick följa med mig hem. En låda att ha ljus i...sååå fin och en skylt till min lilla älskling.
Förut så va jag på IcaMaxi en sväng och då hade dom fått nya nr av Vakre Hjem...åh va glad jag blev. Hittade en bok också som jag har letat efter länge Vinterns söta. Så den fick också följa med hem.
Nu måste jag bara boka en dag med Anki och baka lite godis...:-)
Ha en bra lördag kväll!
/Kram Sonja



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar