tisdag 14 december 2010

Julklappar!

Idag är lilltjejen febrig så det blev till o stanna hemma. Medans S var uptagen med små einsteins på TV, passade jag på att slå in alla julklappar som legat i källaren. Jag tillhör en av dem som själv vill slå in sina klappar och inte med affärens papper eller kartonger, så att man får en viss likhet på alla klappar. Det blir mycket snyggare under granen... I år går pappret i vitt och brunt samt ett med änglar. Titta vad fint.





Snygg gran klapparna ligger under va?.. Nä, granen ska snart inhandlas och då kommer nya bilder, vet inte bara när man ska ha tid, om man inte jobbar så ska man bort. Fredag julfest med jobbet, lördag 3 årskalas på fm sen fira jul med Pappas familj på em och söndag blir det julklappsbyte med vänner ☺Men julen handlar om att umgås!


På torsdag har vi julklappsbyte på jobbet för den som vill va mé. 50 kr ska vi köpa klapp för. Jag kan ju inte redan nu visa vad jag ska ge bort, men det klara paketet ser ni nedan. Självklart har jag köpt något, men det mesta man köpt kan man piffa upp med lite pyssel, vilket jag gjorde i går kväll... Ni får se efter torsdagen. Ps Glöm inte släcka ljusen..



Kram på er och ha en härlig tisdag.

Ikväll väntar ett nytt luciatåg när sonen ska vara tomte på skolan. Mysigt!

1 kommentar:

  1. Hej Sonja & Anki!
    Roligt att ni kunde använda er av mina julkort på Julsidan.
    Vad det gäller denna blogg blir bakgrunden mycket mer lätt läst om ni byter mall till den gamla mallen Minima och sedan graderar upp den till 3 kolumner.
    Så här går det till:
    Gå in på Design och sedan till Ändra i HTML-
    Längst ner på sidan finns gamla mallar.
    Klicka in där och byt till Minima.
    Därefter kommer lite pilljobb. Jag skickar instruktioner med e-mail om jag får den av er.
    Kram Eva Agnes

    SvaraRadera