torsdag 1 december 2011

Uppdatering i pysselverksta´n

Hej hopp, nu går det undan. På söndag den 4/12 smäller det. Julmarknad i Kristinehamn i Lev Vackert butiken! Har dessa dagar pysslat för fullt och nu börjar jag känna mig klar. Ska bli spännande och se om jag säljer något, annars får jag väääldigt mycket saker att fördela ut här hemma... En del av tavlorna behåller jag faktiskt gärna själv, de passar bra hos mig, men det ska bli intressant att se om det är någon som vill ha dem..
De senaste tavlorna jag gjort har faktiskt blivit svarta.. I denna "vita inredning" vi lever i just nu kan det ibland behövas brytas av med något annat. Några svart trähjärtan har det oxå blivit o de får följa med till försäljning de oxå.


Ståltrådshjärtan, fina i granen, på dörrhantag eller vart man hittar en plats.

Andra ståltrådshjärtan att ge bort, hänga i fönstret eller på väggen.


Jag har även gjort några tags med söta motiv. Perfekt och snyggt att knyta runt paketen
eller bara hänga upp som prydnad. Och självklart lite tändsticksaskar och några kort..


Dessa tavlor har varit klara sen tidigare men visar även dem.


Ha det gott så länge så hoppas jag på massor av besökare på söndag!
Kram Anki


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar