lördag 24 december 2011

Julafton!!

Kikar in och önskar alla en riktigt God Jul. Nu är den äntligen här, Julafton. Vi började firandet redan igår och fortsätter idag för att sedan avsluta i morgon. Tre härliga dagar med nära och kära och massor av paket.

Så här ser min gran ut i år.

Tänkte även visa hur mina julkort ser ut i år. Varje år tar jag kort på barnen med tomtekläder och luva och varje år är det lika jobbigt att få dem ställa upp så att korten blir bra... Så i år tänkte jag göra det lite lättare.. Jag tar en redan tagen bild som jag gillar och redigerar lite och lägger på lite text. Köpte färdiga fyrkantiga vita kort och pysslade lite. Hade även ett jättefint kort på vårt hus från förra vintern, och även detta fick ta plats på några av korten. Eftersom jag tycker det är kul med stämplar och älskar att pyssla så stämplade jag text och tomtar på dem också.



Kram och God Jul /Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar