måndag 19 december 2011

Julen är på väg

Nu har fjärde advent passerat och SNÖN har äntligen kommit. Vad vore en jul utan snö? Det är ju sååå fint och mysigt på kvällen när det är alldeles vitt ute. Nu har vi tänt det fjärde och sista ljuset och nu väntar alla på tomten. Hos oss åkte granen in igår men jag ska klä den idag. Har hittills fått i ljusen och granen barrar redan så mycket att jag undrar om det kommer finnas några barr kvar när den är klädd. Felet är nog att vi har för varmt här hemma, fryskott som jag är... Vi får se om den får åka ut redan på mellandagarna, men det vore tråkigt.


Bjuder på lite julmys från mig. Återkommer med bilder på granen när den är klar.

Nytt pynt på min dörr i år. Gillar zink väldigt mycket just nu..

Supermysigt med zinkhus!

Eget arrangemang

På matbordet pryder silverbrickan med massa fint.

Ny julgranskula för i år fick ligga på brickan.

Madonnan hör julen till.. (står dock framme året runt)

Ljuslycktor i fattigmanssilver är ett måste hos mig!

På återseende/ Kram Anki

1 kommentar: