söndag 16 januari 2011

Sköna Söndag!

Denna dag har vi haft kalas hemma hos mig. Min son blir 7 på tisdag och det blev kalas för halva släkten idag. Bjöd på egen smörgåstårta och hembakta muffins. Sonen fick LEGO Kingdoms så vi har tillbringat eftermiddagen till att bygga borg.

En härlig tårta full av godsaker!



Har varit lite frånvarande med pyssel på sista tiden så jag får ta mig i kragen. Längtar till när det blir varmare på altanen så man kan pyssal där. Tills dess få jag njuta inne och i helgen har jag köpt vita tulpaner och rosor. Provade att sätta dem i samma vas, men det verkar som om tulpanerna förgiftar rosorna för de var bara fina i ca 3 dagar.



Ha en fortsatt bra kväll, Kram Anki



1 kommentar:

  1. Hej svejs. Vilka godsaker och visst är det vackert med lite fräscha tulpaner! Kram annica.

    SvaraRadera