söndag 23 januari 2011

Helgens fynd!!

Ja så var det loppisdax igen i helgen men det enda jag kom hem med var en trälåda som man kan ha mycket bra förvaring i. Givetvis ska den bli vit och lite shabbig och jag funderar på att försöka mig på ett tryck av något slag. Redovisning av detta kommer nog fram på våren.. Min mor gillar nog loppis lite mer än vad jag gör, och då hon passande nog jobbar på en sådan så har jag bett henne hålla utskik efter vissa föremål. Jag har bett henne om att ta hand om en gammal resväska om hon hittar någon för att kunna måla denna och ha som prydnad. När vi i helgen hade lite kalas för min son och mig kom hon med denna väska och hon hade inrett den också.. Hon vet att jag gillar vita blommor och då jag pysslar mycket hade hon fått till det med lite piffing i form av bl a pärlor. Tack Mamma!


Och så idag har jag fyndat på blocket! Såg en fantastisk barnvagn på annons och ringde på den. Jag fick den efter att jag gav ett bud och som tur var bodde säljaren i samma stad så jag fick den hemlevererad. Denna ska stå och va vacker med massor av blommor i på min altan till sommaren. Egentligen vill jag ha den ute i trädgården men det skulle nog inte dröja förrens den var förstörd, och det är det inte värt. Fint kommer det bli, och dé ska ni få se senare.

Den är stor!

Se vilka fina detaljer!

Rejält handtag.


Ha en fortsatt bra kväll, Kram Anki


1 kommentar:

  1. Vad kul att få en väska med blomgrupper! Det är underbart med snälla mammor:)

    Vagne är helt underbar! Blir nog väldigt snyggt med blommor i den i sommar.....

    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera