söndag 11 mars 2012

Redan tillbaka?

Japp, jag är redan tillbaka! Jag kunde inte hålla mig och när den idag blev klar kan jag ju lika gärna publicera den.. Jag menar förstås mitt fejjan-fynd (facebook för den som inte förstår smeknamnet).. Jag köpte en maffig liten ram/tavla via en köp- & sälj sida på fejjan som fått smaka på målarfärg. Satte dit en bild jag tycker om och voila! Mycket najs tycker jag, och den pryder mitt sovrum..

före               och              efter


Trevlig söndagskväll /Kram Anki

1 kommentar:

  1. Hej,
    Du har en väldigt fin blogg och en hel del pyssel på den! Det skulle vara roligt om du kom med i den nya samlingsbloggen Pyssel Platsen. Där kan man både ge och få inspiration. Dessutom får din blogg mera synlighet. Klicka in på: http://pysselplatsen.blogspot.com.

    Ha en bra dag!
    Pyssel Platsen

    SvaraRadera