söndag 25 mars 2012

Äntligen vår!

Nu har våren kommit, jiiiipppiii!! Både vår inne och vår ute. I morse var det såå fint ute på altan så jag var tvungen att knäppa lite bilder. I går pyntade jag på altanen och planterade lite vårblommor. Helt underbart. Nu ska bara värmen komma på allvar så man kan sitta länge där ute och njuta. Även inne har jag vårpyntat lite. I köket har en ny äggkorg kommit upp på hyllan som jag fyndat hos Lindas Lycka. Hos Linda har jag även köpt den underbara buren som jag har krokusen i. Nya dynor har det också blivit i år. det var dax för det och jag visste att jag ville ha enfärgade och ganska ljusa, hittade dem här: http://www.hemvaruhuset.se/

Nu kommer massor av bilder!!
                                                                         Vår inne





och vår ute!













Ha en solig vårdag!!
Kram Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar