onsdag 9 november 2011

Lite smått och gott

Har legat lite på latsidan när det gäller bloggandet.. Ber om ursäkt för det!
Jag var ju en sväng till shoppingens mecka för en tid sedan och har lovat att lägga ut lite bilder på sån´t jag köpt. Ja, jag lägger inte ut de julklappar jag handlat, för det blev en del, utan här får ni en glimt av de inredningsprylar jag handlade. Och jag kan säga att det blev massor! Det var tokbilligt, och myyyycket fint :)

Plåtkruka med fejk-orkidé, kruka till kryddor, sött litet plåthus och massor av kuddfodral (39 kr/st, rena rånet, eller hur)

Jag är väääldigt svag för plåtburkar, så när jag fick syn på allt som fanns blev jag helt lyrisk...
Hög plåtburk med lock, jag har ljus i min. Stora plåtlådor med lock, perfekt till förvaring. Tändsticksaskar i plåt, supersöta!

En till plåtkruka, för tillfället med ett litet eget blomsterarrangemang (svårt ord, fick googla stavningen)
liten ljuslyckta i betong samt liten kruka i betong. Köpte först med dem som gå-bort-present men hittade en plats till dessa också. Och så mer plåtburkar... 


Nu är det snart hög tid att börja pyssla inför den julmarknad som jag, sonja och min syster ska stå på. Ska bli sååå spännande och mysigt. Bara massa härlig inredning och pyssel!

Ha det gott så länge
Kram Anki   

1 kommentar:

  1. Oj så mycket fint du har fyndat! Rena Julafton:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera