fredag 8 juli 2011

Hej sommar!

Äntligen semester! Visst regnar det, men det är ändå ganska varmt. Min första vecka på semestern var helt underbar med SOL och värme. På min lediga tid när barnen lekte med kompisar passade jag på att pyssla lite. Jag har gjutit lite i finbetong för första gången. Enkelt, bara fantasin sätter gränser..

ett fat av rabarberblad, kanske till värmeljus..

Ljusfat och litet hjärta

En liten ängel

Jag har även planterat sticklingar av mina Mårbackapelargoner.
Hoppas det funkar.. fortsättning följer..


Mamma Mårbacka

Och bäbis Mårbacka 


Ha en fortsatt bra dag i regnet..
Kram Anki


1 kommentar:

  1. Hej Anki!
    Du pysslar på som tusan ser jag ;))
    Ett tips ang sticklingarna.
    Låt dem inte blomma förrän plantan växt till sig. Oftast tar blomman så mycket näring att resten inte orkar växa då.
    Fika nån dag?
    Kramar från Herngrens

    SvaraRadera