fredag 15 april 2011

Äntligen fredag

Härligt med fredag. Denna vecka har jag jobbat kväll, eller ja, kväll för mig i allafall. Ända till 18,30.. Men man blir trött på ett annat sätt när man jobbar senare än normalt. Man är ju uppe på morgonen ändå med barnen som ska till skola och sen dagis. Nåja, nu ser jag fram emot en härlig helg. I morgon blir det loppisrunda!

Tänkte visa några av mina senaste inköp + mitt senaste pyssel.


Superfina te - & kaffeburkar från Ib Laursens Mynte-serie. Inköpta hos http://sofiashus.se/

Har länge velat ha en grodprins. Denna ska snart få komma ut på altanen.



Korthållare från Krasilnikoff. Funkar i alla årstider, byt ut till de kort som passar. Även denna köpt från http://sofiashus.se/


Nu har jag gjort klart min väska som jag fick av min mor när jag fyllde år. Tidigare var den brun. Vet inte riktigt vart jag ska ha den än eller om det kanske blir min nya pysselväska.. Fler väskor ska det bli, enkelt och roligt.

Lite korttillverkning och ett stråltrådshjärta har det också blivit.





Ha en underbar fredagskväll och helg! Kram Anki



1 kommentar:

  1. Hej!
    Nämen Ååå så fint du pysslat! Väskan blev ju superfin! Å härliga inköp du gjort också!

    Ha det så skönt vårsolen!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera